top of page
Profiel
Lid sinds: 13 feb 2019
Posts (13)

29 jan 2020 ∙ 2 min.
Wat het is dat ik doe
Als ik het gedaan heb, snappen mensen het. Wat ik doe en waarom ik dit ooit verzonnen heb en aanbied. Waarom ik zo in deze vorm geloof.
194
1

6 mei 2019 ∙ 1 min.
Voor Omnidesk: Klantenservice & Live chat – Snel en efficiënt, toch geen robot maar een mens
Ik schreef weer een blog voor Omnidesk. Dit keer over hoe je het onpersoonlijke van Live chat klantenservice toch menselijk maakt. Als ik...
10
0

19 apr 2019 ∙ 1 min.
Voor Omnidesk: Twitter trollen en Facebook fitties
Ik schreef weer een blog over klantcontact voor Omnidesk. Dit keer over de woeste wereld van de webcare. Wanneer je een klacht hebt in...
16
0
Charlene: schrijft
Beheerder
Meer acties
bottom of page