top of page

Voor Omnidesk: Ik ben geen pispaal!

Ik schreef weer een blog over klantcontact voor Omnidesk.

Twee weken geleden was de boze klant aan het woord. Lees nu de kant van de medewerkster.

“Je hebt een 1 te pakken.” De ogen van degene tegenover me kijken heel even op naar mij, om dan weer snel te focussen op het stickertje op de tafel. “Niet van mij, maar bij NPS.” Haar schouders zakken iets, maar de lange glimmende nagels peuteren verder aan het stickertje. Ik vind dit ook niet leuk.

“Vorige week zeker.” Ze kijkt me nog steeds niet aan. Ik vind dat altijd lastig, maar zij zal zich nog lastiger voelen. “Ja, ik sprak die meneer toevallig zelf. En hij gaf wel aan dat hij zelf ook niet de makkelijkste was geweest.” Sarita schiet naar voren. Ze houdt zichzelf vast aan de tafel of eigenlijk tegen. “Wat, was het die kerel met die vervangende simkaart?!?”


Lees hier verder.

コメント


bottom of page