top of page
Blog


Wat het is dat ik doe
Als ik het gedaan heb, snappen mensen het. Wat ik doe en waarom ik dit ooit verzonnen heb en aanbied. Waarom ik zo in deze vorm geloof.
Charlene: schrijft
29 jan 20202 minuten om te lezen


Voor Omnidesk: Klantenservice & Live chat – Snel en efficiënt, toch geen robot maar een mens
Ik schreef weer een blog voor Omnidesk. Dit keer over hoe je het onpersoonlijke van Live chat klantenservice toch menselijk maakt. Als ik...
Charlene: schrijft
6 mei 20191 minuten om te lezen


Voor Omnidesk: Twitter trollen en Facebook fitties
Ik schreef weer een blog over klantcontact voor Omnidesk. Dit keer over de woeste wereld van de webcare. Wanneer je een klacht hebt in...
Charlene: schrijft
19 apr 20191 minuten om te lezen


"Ja, goed en met jou?"
Ik was een jaar of 20 en liep met mijn vriendinnen rond op een festival. We waanden ons koninginnen, straalden vol lol in precies de...
Charlene: schrijft
17 apr 20192 minuten om te lezen
bottom of page