top of page

voor Omnidesk: Klantenservice en wereldvrede

Voor Omnidesk mag ik de komende tijd mijn mooiste, grappigste, meest interessante en meest frustrerende klantcontact-verhalen delen. Leuk als je ze volgt.

Hieronder lees je hoe het allemaal begon.

Toen ik een aantal jaar geleden werd aangenomen bij een callcenterbedrijf als klantenservicemedewerker was dat niet iets wat ik groots vierde. Omdat er voor actrices steeds minder brood te verdienen viel in Nederland had ik me ingeschreven bij een uitzendbureau en dit kwam eruit. Het leek me eerlijk gezegd een nachtmerrie.

Ik ben een zelfstandig iemand. Ik regel de dingen graag zelf en dat gaat meestal goed. Maar soms loop je ergens tegenaan in een mensenleven. Vaak tegen een product dat niet doet wat je wil, of een systeem waar je niet in past, een proces dat niet helemaal uitkomt. En dan raak je geïrriteerd. En dan kom je uit bij een klantenservice...


Lees hier verder.



Comments


bottom of page